Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Maria Andersson - 21 juni 2014 20:28

 

Denna veckan visste jag att det skulle vara mycket firande så jag bokade in 5 dagars träning denna veckan.

Så det blev Måndag gymmet, tisdag body attack, onsdag cykla till gymmet å dansa Sh'bam, igår cykla jag jag barnen till Maxi och imorgon ska jag cykla med min son där bak till gymmet och gymma och sen efter det ska vi bada.


Det har blivit lite onyttigt denna helgen men har tänkt på allt jag stoppar i mig så jag har gjort det med måtta.

Jag hoppas att det inte förstört för mycket. Nu blir det att träna satan i veckan oxå. Det är en massa realeser så det ska bli kul.


Nu har jag egentid framför datorn/tvn. Min äldsta sover över hos mormor och min son å blivande ;) man har lagt sig. Min blivande man ska upp 4 inatt för att gå till jobbet.


Jag har nu bokat in tider för hela sommaren med PT så jag är säkrad :)


Jag längtar efter nästa resultat redan!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Era tankar och frågor..


Ovido - Quiz & Flashcards