Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Maria Andersson - 4 juni 2014 20:17

Nu var det några dagar sen jag skrev.. ajabajja ;)


I lördags åkte jag in och gymma i 1h och 20 min. Körde programmet min PT gett mig. Tyvärr så är det en övning som min axel inte klara så jag fick idag en ny ist för den. 

Jag har problem med min vänstra axel, så i vissa rörelser så kommer det som sitter mellan benen i axeln i kläm och då gör det jätte ont och all kraft försvinner i armen. Jag hoppas att den kommer bli bättre under tiden.


I måndags var jag inne och körde BÅL med min PT. Det kändes bättre än när vi körde ben men jag har fortf träningsvärk i magen efter denna träning, så det e bra då vet jag att jag gjort rätt.


Idag var jag där igen och körde ÖVERKROPP med PT. Såå jobbigt!! MEN JAG KLARA DET!!


Jag sköter min mat och går aldrig över 1656 kcal som min kropp förbränner oavsett och jag tränar eller inte.


Det känns som att det har hänt saker och att jag har tappat något kg. Min syster och PT sa idag att det syns :))


Jag ska bli bättre på att uppdatera och skriva hur det går. 


PÅ ONSDAG KOMMER JAG ATT SKRIVA MITT FÖRSTA RESULTAT. Då har det gått ca en månad sen jag starta. Såå spännande :))))))))


Imorgon tänkte jag sticka och simma om jag hittar barnvakt. Jag kommer att ha träningsvärk Arne imorgon!!


Livet e härligt!!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Era tankar och frågor..


Ovido - Quiz & Flashcards