Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Maria Andersson - 6 juni 2014 22:13

Idag börja jag dagen med 1,5hs jobb blev en snabb runda för kunden skulle iväg, sen körde jag och simmade i en timme. Fan va jag simmar långsamt! Något jag skulle vlja lära mig är att kråla. Kom in en tjej som kråla i banan brevid mig.. hon simma om mig typ 2-3 ggr innan ja hann en längd. Hur lär man sig att kråla?


Efter det körde jag och handla inför kvällens besök, lite frukt, grönsaker och cola zero. 


Kommer hem till kriget i vardagsrummet.. bara att börja röja, laga mat, äta och sen dammsuga hela lägenheten och sanera sängarna.. tog 2,5h.

Sen kom bästaste Anh och hennes barn. Så barnen har lekt som tosingar och ljudnivån har varit hög här med mycket barn skratt. 

Det vad dax för mat igen och kvällsmys med popcorn, vattenmelon, jordgubbar, lite chips till barnen å deras kvällsgodis. 

Sen var det att lägga barnen, mina två och Anh stora ligger på Elizias rum och sover nu. De somna till en roterande disco kula (med lampor på) och lyssnade på Lotta på bråkmakargatan. Anh försöker somna sin minsting i våran säng har varit där nu i 1h och 20min.....

Så mysigt har det varit. Detta måste göras om, jag tänker på min barndom. Om hur mysigt vi hade det med alla övernattningar vi haft under alla åren. Det vill jag att mina barn oxå ska ha.


Imorgon tänkte jag in och köra lite gym så jag hoppas på att jag inte ska jobba imorgon. Går hellre och tränar :)


Jag längtar så till att få se mina resultat!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Era tankar och frågor..


Ovido - Quiz & Flashcards