Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

16 januari

Av Maria Andersson - 16 januari 2015 19:57

Igår körde jag en vilodag och det var välbehövligt. Efter 3 pass i måndags och en avslutning på gritt så var jag helt slutkörd. 

I tisdags körde vi combat på ett annat gym, onsdags dansa jag madonna.

Körde ett zumba pass idag och kände hur trötta benen var. Så får bli en vilodag imorgon oxå å sen kör jag gritt på söndag :)


Så nu är jag uppe i 15/100 pass. 


Jag längtar efter mätningen i mitten av februari. Jag känner mig mindre och fastare på över armarna, magen, rumpan och benen. Så jag hoppas verkligen det syns på måtten oxå.


Ikväll är barnen iväg på övernattning och mannen jobbar, så jag sitter hemma och har lite egentid. Skulle målat.... men blir nog inte... får ta det imorgon ;)


Nu ska jag se film! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Andersson - 11 januari 2015 12:20

    Herre min skapare vilken träningsvärk jag har haft dessa dagarna!! Npg att jag har jhaft träningvärk många gången, men aldrig så som denna gången. Jag är inne på min tredje dag och känner av musklerna ganska mycket idag okcså. Snacka om att ...

Av Maria Andersson - 5 januari 2015 22:22

Nu är det måndag och en ny vecka.  Jag starta den med att måla lite och sen avsluta den med ett fantastiskt pass combat.     3/100 zumba 60 min 4/100 body combat 60 min   Två steg närmare målet :)   Efter lite sömn inatt,  kunde helt en...

Av Maria Andersson - 3 januari 2015 21:19


    Nu var det väldigt längesen jag skrev, ska bli duktigare på det.   Nu är det ett nytt år och många har nyårslöften.. jag har inget ;) Jag har mer satt mål.    Mitt första lilla mål är -4 kg till februari, sen första delmålet är -10 ...

Av Maria Andersson - 1 juli 2014 21:30

Idag åkte jag och två syrror till vår morfar och gjorde vid hans uteplats. Det tog oss ca 7h, klippte till ett träd, tog bort något träd, sopa som galningar och skrapa bort mossa på plattorna. Och sist men inte minst så måla vi det gamla stacketet. ...

Av Maria Andersson - 30 juni 2014 22:58

Igårkväll var jag lite irriteradi halsen och det satt kvar även i morse. Jag åkte till min bokade tid med pt men hon avrådde mig att träna hårt när jag hade ont i halsen. Så eftersom jag ändå var där och hade lämnat barnen på barnpassningen så tänkte...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Era tankar och frågor..


Ovido - Quiz & Flashcards