Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Maria Andersson - 18 maj 2014 23:50

Den 9 maj var jag på mitt första besök och fick ett gym schema. Jag ska cykla eller ta crosstrainer i 30 min innan gymmandet. Jag har valt cykel nu de första gångerna, å fyy vad ont i baken man får av sadlarna.. men det blir väll bättre sen :)

Sen kör jag 3 övningar med boll för baksida ben, rygg, balans och mage. 3 maskiner med vajrar för rygg, mage och armar. Det kommer jag att köra 2 ggr i veckan. 

Och eftersom jag älskar att gå på olika pass, mest zumba, body combat, body pump och liknande så ska jag köra det 2 ggr i veckan. 


I onsdags var jag och vi vägde å mätte allt möjligt också så hade vi kost möte. Så från och med torsdags har jag ätit rätt och skrivit in allt i min mapp som räknar mina kilocalorier, men det är svårt att komma upp i det jag ska äta så det måste jag jobba på.


Träning denna veckan har blivit 2 gym pass och ett body combat pass. Passet hade jag igår så jag har haft träningvärk Arne idag. 


Hädanefter kommer jag att skriva så ofta jag kan om hur allt går, försöka lite varje dag. Detta kommer bli en berg och dalbana känslomässigt, MEN JAG SKA KLARA DET!!


Nu e det dax för sängen, sambon vill lägga sig och det e upp tidigt å jobba imorgon.


Kraam

Av Maria Andersson - 18 maj 2014 23:24

I fredags den 9 maj var jag hos min nuvarande Personliga tränare och köpte mig 18 timmar med henne och hennes kunskap. Jag ska träna mig till den kropp jag en gång hade och så att jag kan stå stolt i min blivande bröllops klänning. Detta är mitt mål!   


Jag ska gå ner runt 30 kg och det enbart genom träning och att äta rätt. Det lär inte bli lätt, men jag ska kämpa för att nå mitt mål i blod, svett och tårar.


Jag har nu börjat att träna 4 gånger i veckan och jag skriver in all min mat i min app på telefonen som hjälper mig att räkna kilocalorierna.  Denna hann jag träna 3 ggr varav 2 i gymmet och ett body combat pass. Jag har inte riktigt klarat äta allt jag skulle äta dessa dagarna, så jag måste lära mig att äta oftare.


Jag kommer även lägga ut bilder på mina resultat.. men det gör jag när jag känner att jag vågar.


Jag kommer att skriva om min träning, mat och hur jag känner just i det tillfället upp och nergångar, glada och kämpiga. 

Hade varit kul om man fick peppning å stöttning å tips här!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Era tankar och frågor..


Ovido - Quiz & Flashcards