Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Maria Andersson - 23 maj 2014 21:45

  Idag fick jag en lite stund att leka med barnen. Min storA tjej har ju knappt tid med mig när hon leker med kompisarna. 


Idag har jag iaf hunnit med att äta alla kilocalorier jag ska äta iaf.. jag har 100 kvar men det funkar. Jag har tråkigt nog inte hunnit träna något sen onsdag, tur att jag har ett arbete som aktiverar mig när jag jobbar mycket iaf.

Mitt arbete består av att bära 2 stora lådor och en stor väska in och ut ur bilen och hushållen hela dagarna. Jag monterar upp och ner och gå från att sitta på golvet och stå hela tiden i 2 -2,5 h i varje demo. Jag e helt slut när jag haft flera demo på en dag.


Hur ska man få in ett bra träningspass sådana här dagar?? Inte vet jag, Men jag får kämpa på, ska försöka få in ett pass mitt imellan mitt jobbpass imorgon. Då får det bli att hämta barnen, åka å träna å lämna de på barnpassning, hem å duscha och äta sen iväg å jobba igen. Vissa dagar har man inget liv!

Jag hoppas på iaf 1 eller 2h på kvällen med barnen iaf.


Någon som har tips hur man kan få jobb, träning och familj att passa ihop??


Ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Era tankar och frågor..


Ovido - Quiz & Flashcards